Naadloze integratie van CRM-functionaliteiten in ERP: Zorgt voor een consistente klantbeleving en verbetert de communicatie tussen verkoop-, marketing- en serviceteams.
Geïntegreerde end-to-end verkoopprocessen: Beheert het volledige verkoopproces van offerte tot facturatie voor betere opvolging en hogere klanttevredenheid.
End-to-end beheer van uw aankopen en retouren: Optimaliseert inkoopprocessen en vermindert inkoopkosten, terwijl het beheer van retouren verbetert en verlies vermindert.
Geïntegreerd voorraad- en magazijnbeheersysteem dat de opslag van producten en magazijnbewegingen optimaliseert: Verbetert de efficiëntie van magazijnbeheer, vermindert opslagkosten en versnelt orderverwerking.
Eenvoudig en snel nieuwe data zoals producten, klanten, leveranciers, bill of materials en meer aanmaken en in massa aanpassen: Bespaart tijd en vermindert fouten bij het beheer van masterdata en maakt snelle aanpassingen mogelijk bij veranderingen.
Financiële boekhouding als centraal component van de oplossing, naadloos geïntegreerd met alle andere componenten: Biedt real-time inzicht in financiële prestaties en vergemakkelijkt financiële rapportage en naleving van regelgeving.
Eén bron van waarheid als basis voor online rapportering en KPI-dashboards: Biedt een uniforme en betrouwbare basis voor rapportages en vergemakkelijkt de monitoring van bedrijfsprestaties met real-time KPI’s.
Dankzij onze e-commerce oplossing kunnen zowel B2B als B2C online verkopen geïntegreerd verlopen: Verbetert de klantervaring en verhoogt de omzet met naadloze integratie tussen online en offline verkoopkanalen.
Met meerdere referenties in deze sector zijn wij de ideale partner voor uw bedrijf.